søndag den 25. december 2011

I should.

Der er altid så meget man burde. 
Jeg burde.
Du burde.
Vi burde.
Alle burde

- Jeg burde give penge til de fattige.
- Jeg burde spise sundt og fedtfattigt.
- Jeg burde stå tidligt op.
- Jeg burde dyrke motion hver dag.
- Jeg burde arbejde mere.
- Jeg burde være sammen med min familie.
- Jeg burde være sammen med venner og veninder.
- Jeg burde spare mere.
- Jeg burde gøre mere rent.
- Jeg burde blive mere 'grøn'.
- Jeg burde så mange ting.

Jeg kunne blive ved fra nu af og så til i morgen.
Men hvem bestemmer hvad man 'burde'?
Hvem sætter reglerne og normerne?
Alt er vel relativt?

Jeg er virkelig godt og grundigt træt af alle de ting jeg burde.
Jeg burde ikke en skid, gør jeg!
eller hvad??

3 kommentarer:

heidi sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
heidi sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
heidi sagde ...

Follow my blog with Bloglovin