torsdag den 15. maj 2014

Oh dear you.

Jeg vil have at du hører mig!
At du lytter!
At du kan rumme min frustration og vrede!
Jeg vil have et kram!
Jeg vil have opmærksomhed!
Jeg vil have du er ædru!

Jeg vil have et sundt og stærkt forhold til mine nærmeste.
Jeg er bange for at vi ikke kan få det - på trods af mine håb. 
Jeg vil ikke finde mig i disse ting længere - og hvem ved - måske er det slut så.
Jeg er bange for ikke at kunne finde det jeg søger.
Det skulle gerne være indeni mig selv - men jeg har brug for mennesker til at dykke ned i mig, sammen med mig. 


Jeg er bange for at have det kreative inde i mit liv - for hvad nu hvis det jeg skriver ikke er godt nok?
Hvis det jeg skriver er noget vås, noget skidt, noget LORT?
Jeg vil gerne være god til det - for jeg elsker det!




Ingen kommentarer: