søndag den 26. oktober 2014

hvad er det nu jeg gerne vil?
hvor er det nu jeg gerne vil hen?
hvem er det nu jeg gerne vil være?

jeg går lidt rundt i cirkler.
tænker de samme tanker, og vender dem igen og igen.
hov, der kom en ny.

jeg bliver meget påvirket af andre mennesker.
deres ord, deres kroppe og deres humør.
deres ideer, deres personligheder og deres meninger.

det er svært.
svært at lade være med at sammenligne mig selv med andre mennesker.
andre unge mennesker.
andre sårbare mennesker.
andre blondiner.
andre døtre.
andre og deres relationer.

jeg føler at jeg har et hul indeni.
noget der mangler.
ikke mad, ikke søvn, ikke et andet menneske.
noget indeni mig.
noget lyst, noget vilje, noget kreativt, noget der giver mening. 

jeg savner at slippe min kontrol.
at slukke hjernen. 

Ingen kommentarer: