torsdag den 4. december 2014

at være halvvejs?
på en måde føler jeg mig halvvejs i min kamp for at få det godt igen.
at få balance imellem min krop og mit hoved.
min krop er godt med - det samme er mit hoved.
men nu skal det passe sammen.
nu skal det flettes sammen til en enhed, hvor der før var to.
det skal være enhed som ikke er opdelt for at have kontrol.

hvordan genvinder jeg min styrke i mit liv igen?
engang havde jeg jo denne styrke, jeg var mig helt.
jeg søger efter noget, og jeg kan ikke præcis sige hvad.
jeg leder lidt i blinde og jeg prøver at tilgive mig selv for diverse fejl og hop på vejen.
jeg prøver at finde ud af hvad der giver mig næring og hvad der bliver for meget.
jeg kan langt mere end for bare tre år siden.
jeg ser mig ikke selv som 'færdig', jeg ser mig selv på midten af kampen.

Ingen kommentarer: