tirsdag den 21. februar 2012

let's fly!

En dag så skal jeg også flyve.
Det VIL jeg. 
Jeg gider ikke have det sådan her.
Jeg er også stærk!
Jeg er også God!
Jeg er også dum!
Jeg er også svag. 
Jeg er også Okay!
Jeg kan også godt. 
Jeg vil også.
Jeg må også.

Vi er fandme alle stærke når vi skal, og når vi ikke skal - så må vi fandme også være svage!
Jeg har ramt muren mange gange nu!
Og vil gøre det 10.000000 gange mere - men jeg gør det gladeligt, fordi jeg ved at der vil vente mig noget godt!
Vi fortjener alle det bedste, og der er ingen konkrete svar på hvad det bedste er.
Du er det bedste, jeg er det bedste - vi er det bedste.
Sammen, uden, med, - det hele.
Så er vi det bedste.

Uanset hvad folk fortæller, mener, føler.
Så stol altid på dine egne følelser, men vær tolerant, åben og god mod andres meninger og følelser.
DU ER DET BEDSTE MENNESKE DU KAN VÆRE LIGE NU.



3 kommentarer:

Pernille sagde ...

Dét. Dét, var bare lige det jeg allermest havde brug for at læse lige nu. Godt skrevet(:

Mette sagde ...

Fine billeder og tekster!

Anonym sagde ...

rigtig fin blog du har, skal vi følges via bloglovin:)?
Knus