mandag den 27. februar 2012

Love.

Kærlighed til sig selv.
Egentlig meget logisk og samtidig så forbandet svært.

Villighed til at ændre på sine tanker.
Virker logisk og samtidig så forbandet svært. 

Jeg savner virkelig at have den lyst til at værdsætte og elske mig selv.
Men samtidig er det bare så forkert.
Forkert, forfærdentligt, ikke fortjent og dybt godnat. 
Men, det er jo også det jeg er i gang med at lære i min proces.

Jeg vil så gerne ændre mine tanker og mønstre.
Men noget i mig skriger; forkert! forkert! forkert!

Hvorfor kan jeg ikke bare komme videre?
Jeg spilder så meget tid :(!
Mine bedste ungdomsår?


2 kommentarer:

Inainaa sagde ...

Du spilder ikke din tid. Du får så dyb viden når du er færdig, og du lærer dig selv så godt at kende.

Nogle går hele livet uden at komme det skridt nærmere :)

Tit skal det være skidt, før det bliver godt :)

Tanker herfra..

heidi sagde ...

ja, men nogle gange ville det bare være så meget lettere at være en dum og naiv teenager?
Eller? Jo det ville det.