tirsdag den 15. oktober 2013

my body and your body.

Det med kroppen er et evigt tilbagevende problem og emne for mig. 
Det med sundhed er et evigt higen efter perfektion.

sundhed? hvad er det for en størrelse?

''jeg blev syg, da jeg blev sund''
Wait? something is completly wrong.


Nogle mener at nødder er godt.. Andre mener smør er godt. 
Sådan er det med alt mad.
Hvis det ikke er øko, så dør du af alle sprøjtemidlerne.
Der er så mange meninger om alting i vores verden.

Om hvordan vi skal være, se ud og gøre.
Hvad er det jeg gerne vil? 


Det ved jeg ikke..

Der ender jeg lidt i midt sorte hul.
For hvad er det jeg gerne vil? 


veterinærsygeplejerske? web-integrator? butiksekspedient? 
jeg drømmer om en masse, men får ikke rigtigt gjort noget ved det.
Eller gør jeg?

Jeg er jo i behandling og kravler langsomt fremad.
Hvis jeg ikke gør det, så kan jeg i hvert fald ikke mulighed for mine drømme.
+ en drøm for mig ville jo være at være rask.  



Ingen kommentarer: