torsdag den 24. oktober 2013

two years ago.

Hej, mit navn er Heidi, og jeg har nu været spisende anoretiker i 2 år.
Min behandling startede for præcis 2 år siden i dag. 
Det har været op ad bakke, og er det stadig.
Det har været fuld af angst, fuld af erfaring og fuld af overraskelser.
Det har fuld af grin, snakke og kærlighed.

Jeg er kommet så langt, og jeg har endnu noget jeg skal lære.
Jeg lyder så poetisk, så reflekterende. 
Men for helved hvor har det været og er det svært.

Det har ikke været sjovt i den forstand.
Der er sket sjove ting, gode ting – men jeg vil ikke kalde det en sjov rejse for at finde mig selv.

Det har været hårdt – i forhold til hvad? I forhold til at lytte til anoreksien. 
Det har været let – i forhold til hvad? Jeg har haft og har en masse gode mennesker omkring mig.


Hvor er det skræmmende og grænseoverskridende at skrive og dele dette.

Ingen kommentarer: