onsdag den 18. december 2013

funhouse.

''When you stop doing things just for fun, you might as well be dead''.


Hvornår glemte jeg at gøre ting, fordi de var SJOVE?
Pludselig blev det en besættelse for mig skulle give resultat eller mening,

specielt i retning af anoreksiens regler.

Jeg måtte ikke tegne, jeg måtte ikke se tv.
Jeg skulle gå, bage eller noget produktivt. 
Ellers var jeg doven, forkert, klam, etc. 



De følelser rammer mig stadig ofte, heldigvis mere sjældent. 
Men angst-følelsen - rammer stadig som en kæmpe flodbølge ind over min krop.
Den er stadig enorm svær for mig at tackle.

Små skridt..

det er 'sjovt' hvordan jeg stadig ofte har disse ting i mig. I perioder.
Korte og lange.
Mørke og lyse.
Jeg har stadig mit ' få det nu fixet!' men hver gang opdager jeg at det er en proces.........


Ingen kommentarer: