onsdag den 25. december 2013

The day after the day.

Dagen efter dagen. 
Underligt.. 
Al den stress, al den spænding, al den angst.
Ikke nogen egentlig forløsning hos mig, men alligevel, så er det meste væk.
Jeg føler mig enormt tom. 


Enormt usocial.
Enormt Ensom.
Der er ikke rigtigt noget jeg har lyst til.



Maden har været udfordrende på nye måder.
Jeg har haft lyst til masser af chokolade og slik. 
Spiste alt for meget juleaften, eller hvad er alt for meget?

omkring 20-30 stk. store chokolader med diverse fyld.

Ad.. Havde det dprligt til sidst. 
Oppustet.. men jeg havde lyst til mere..
Heldigvis stoppede det der..



Min far skuffede mig igen. 

Os alle tre.
Han var fuld d. 23..
Julehygge.. neeeeeej...
Kunne jeg sætte grænse? Neeeeej..
Kan jeg sætte grænser i forhold til maden nu? neeeeej...


Jeg har mistet lysten til det sociale lige nu..
Men jeg syntes samtidig ikke at jeg vil være alene..

Jeg ved ikke hvad jeg skal bruge min tid på...

Jeg gider jo ingenting!
Venter på at kunne komme hjem og tale om det hele..

Ingen kommentarer: