onsdag den 16. april 2014

food, sleep?

Er mere mad lig med mere liv?
Er mere søvn lig med mere liv?
Er lidt i min alt eller intet.
Alt mad i verden lige nu, ville ikke være nok.
Alt søvn i verden lige nu, ville ikke være nok.

Balancen mellem dette.... 
At spise og ikke spise.
At sove og ikke sove.
 For meget og for lidt?
Kan ikke mærke om det er min menstruration der er på vej, om jeg har presset mig selv for meget eller om der er noget der skal forløses i mig snart.

Eller en blanding. 
Eller noget femte.. 


Har haft en større sult disse dage. Jeg har også været presset og lavet en del.
Det er skræmmende.
Alligevel havde jeg tabt mig lidt i tirsdags.
Det var slet ikke meget, men nok til at mine behandlere lige skulle drøfte det.
Og ja, selvfølgelig skal jeg spise lidt ekstra når jeg træner, i min vægtøgningsperiode..
Men hold da kæft hvor er det træls..
Og det pardoksale er at jeg er sulten lige nu, men alligevel tør jeg ikke tage lidt ekstra.

Har lyst til at spise kiks og yoghurt m. musli.
Og mælk...
Hm, hvad mon min krop fortæller mig? 

Om lidt, skal jeg have bikini på i en uge. I offentligheden med min kæreste.
Han kender til min krops-had.
Men jeg er pisse hamrende utroligt meget nervøs alligevel. 

Får drukket en masse light sodavand og kaffe ... 
Nok ikke det bedste for mig.. Men.... Jeg gør det ... 

Åh hvor føler jeg mig i et dilemma lige nu.
Dilemmaet over den snart kommende rejse og hele den rejse jeg er på nu.
Jeg vil ikke stoppe her og vende om - men de næste par skridt bliver godt nok i modvind. 

Ingen kommentarer: