tirsdag den 25. november 2014

Når hovedet går hurtigere end kroppen.
Min vægt er 'i mål'.
Og jeg har det i perioder meget bedre!
men stadigvæk vandrer mit hoved rundt i alle hjørner og huller i min krop.
Hvis min krop er 90% rask, så er mit hoved måske 60% rask.
mit hoved rykker i 1%.. uden jeg lægger mærke til det.
men det er over tid. det er virkelig ikke noget jeg kan tvinge mit hoved til - 
og det har jeg svært ved at acceptere.
I dag er jeg så træt. i nat sov jeg knap 9 timer.
og hele dagen i skolen har jeg haft koncentrationsbesvær som følge af søvnmangel.
Da jeg kom hjem (og 2 timer tidligere en normalt)
sov jeg i 2,5 timer.
jeg er træt.
mit hoved er træt.
min krop er ikke træt, men mit hoved er træt.
mit hoved er endnu ikke 'i mål'.
den dag jeg når 90% i mit hoved, er jeg i mål.
der vil altid være noget man skal arbejde med og jeg bliver aldrig perfekt.
så jeg arbejder roligt hen mod mine mål.
men hold kæft hvor gør det mit hoved træt. 

Ingen kommentarer: