søndag den 10. juli 2011

Billeder fra gåturen i dag.




Vejret har været ret så skønt i dag. Herligt med noget sol. Jeg valgte at gå en tur så jeg kunne få styr på nogle af mine tanker. Men jeg syntes ikke det har hjulpet. 
Der er alt for lidt indhold i mit liv. men jeg ved ikke hvordan hvordan jeg får skabt noget mere.
På en måde har jeg lyst til at være alene, og på en måde hader jeg det.
Jeg har muligheden for at være sammen med mine veninder - men jeg ved ikke om jeg har lyst.
Men hvad har jeg så lyst til?
Hvorfor vælger jeg denne levevej? 
På mange måder skader jeg mig selv - men alligevel føles det som om jeg passer på mig selv. 
Bliver der noget vendepunkt?
Måske, måske ikke. 
Jeg søger dig.. Jeg har brug for dig. Men du ser det ikke.

I må meget undskylde mit negative indlæg, men det rart lige at få tømt hovedet. 

2 kommentarer:

Dyreglad-pige sagde ...

Nogle utrolig smukke naturbilleder(:
Du er også meget velkommen til at blive fast læser hos mig:) Og tak for din kommentar.
Kan vildt godt li dit navn:)
Jeg hedder selv Heidi(:

Emma sagde ...

Er helt vild med billederne - og din blog. Er blevet fast læser, ved ikke om du vil gøre det samme? :-)

http://eamalie.blogspot.com/