onsdag den 6. juli 2011

Sun is shining(L).

Nu vil jeg lige vise jer min lille nye killing!
Min bror fandt den, ingen mor, ingen mad, ingen søskende - ingen ejere.
Den er muligvis 6 uger, så den er aaaalt for lille til at klare sig selv. 
Så jeg fik lov til at få den i:! Så søøøøød, og tak mor!
Jeg har kaldt den Arne (Ved ikke om det er en pige eller dreng). 
Den er så kælen, kærlig og ekstreeemt herlig. 


Dagens humør har bestemt afhængt af det dejlige solskinsfulde OG lune vejr. Mhhhh .. 
Men der er stadig nogle ting der ikke er som de skal være...
Jeg håber at jeg snart vil finde en form for indre ro. 

6 kommentarer:

Marie-Louise sagde ...

Sikken fin lille misser! :-)

Jeg har meldt mig som fast læser, tænkte du måske også ville blive fast læser hos mig?
Hav en super dag.

Marie-Louise
Posgaard.blogspot.com

heidi sagde ...

mange tak:)
Jeg kigger da også lige dig:)
Knus.

Dyreglad-pige sagde ...

Ej hvor er den dog sød(:
Skøn blog du har(:

www.dyreglad-pige.blogspot.com

Unknown sagde ...

Hvor er den dog bare kær. Det er helt vildt! Man bliver da helt forelsket i den, første gang man ser den.

hehe, sødt navn forresten. Da jeg var lille havde jeg en kat i samme farve, den hed Tarzan, men da den blev større blev den næsten lige så tyk som Garfield :D

heidi sagde ...

Ja det blev jeg også. hihi!
- har altid sagt at jeg ikke vil have en rød kat, men den er bare for sød.
Knus :)

Anonym sagde ...

Årh den lille stakkel, så var det da godt du kunne tage den til dig :)