lørdag den 2. juli 2011

What a day.

For første gang i lang tid har jeg sovet knap 11 timer. 
Det var da god til mig -  det kan jeg ikke huske hvornår jeg har gjort sidst.
Vejret er ikke det bedste, men jeg er faktisk ret glad? Jeg er slet ikke i mit dårlige hjørne og det er rart.
Jeg nyder at sidde og lave lidt kryds og tværs, drikke varm te og se film på kanal 5

Lige en bette boganmeldelse;  Louise L. Hay - Helbred dit liv. 
Jeg er kommet til side 95. 
Allerede nu har tusindvis af tanker kørt rundt i mit hoved. Den giver virkelig noget at tænke over. 

Bag på står der: 
En selvhelbredelsesbog - en gave til enhver, hvis helbred ikke er som det skulle være - men som kan blive det.
( Jeg syntes virkelig i burde læse den - der er så meget sandhed i den. Allerede nu er mit humør ændret, hmm. Jeg begyndte FredagIgår.)
 Og jeg fortsætter! 




Laver i noget spændende på i dag:)?

Ingen kommentarer: