torsdag den 30. juni 2011

Rainy day.

(Fra haven)

Nu er udsalget jo rigtigt godt igang alle steder(nærmest). 
Så i dag har jeg købt en rejsekuffert, en hvid nederdel, lidt undertøj og nogle smykker.
Det er altid dejligt med noget nyt til garderoben(Specielt når min er så kedelig!)
Jeg overvejer at lede videre efter mere, men på den anden side, hvorfor ikke vente til alt det nye kommer?

Arbejdet og en masse tanker fylder det meste af tiden.
Så jeg håber snart at jeg vil finde lidt indre ro, så jeg kan få tid til veninderne, til grin og til kreativitet.
Men lige nu; så sidder jeg og hører The Fray.
Et utroligt godt band, som i burde give en chance!:)

(Også fra haven)

Nogle der har noget spændende på hjerte, så er i meget velkomne til at skrive!
(I er også meget velkomne til at sende min blog videre, kunne være super fedt med flere læsere)


2 kommentarer:

JD sagde ...

rigtig fine billeder :o) og god blog du har!

www.dotheglitter.blogspot.com

heidi sagde ...

Mange tak JD:)!