lørdag den 25. juni 2011

Please kære sol, vis dit smukke ansigt.

Nu ser jeg virkelig bare frem til at solen igen vil skinne.
Jeg nyyyyyder når vejret er godt og det giver mig et omgang positiv energi.
I dag står den på lommemarked med min søster & så ved femtiden skal jeg på arbejde. 
Så putter jeg ved en veninde i aften, og i morgen tidlig skal vi på kursus med arbejdet. 

' Når dagen er grå, skal du selv sætte farve på' .
Hvis det bare var så let. 
(Fra min dejlige bulgarie-tur med min mor!)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Så fik du endelig kommentar til, at virke. Hvor skønt :o)
Knus.

heidi sagde ...

Ja ved ikke hvad der er sket:D! herligtherligt.

Kira Camilla sagde ...

Mange tak for din søde kommentar. Det vil jeg helt sikkert huske. Er fortsat fast læser og hvor er det skønt at kunne kommentere igen. Knus