onsdag den 1. juni 2011

Jeg elsker jeres blogge!

Wow, jeg bliver så fortryllet af at læse andres blogge. De er så personlige, specielle og herlige!
Jeg ved slet ikke hvordan jeg kunne dem undvære før tiden.
Nogle er så fantastisk dygtige til at lege med billederne. Andre er gode til at gøre små emner interessante. Flere skriver meget personligt og osvosv. Alle er helt unikke på hver deres måde. Super fantastisk!

Jeg har overvejet at lave nye baggrunde, billeder osv? Da M&M's måske ser lidt fesent ud i længden. Så Det bliver nok rettet på et tidspunkt :)!

Humøret daler og stiger. Daler og stiger. Hmmm - Hvad gør i når i har rigtigt lorte dage? Jeg syntes sgu det er svært at blive ved med at være positiv!



Lige et par billeder af mit køb igår; 
Stiletter; føtex; 150 kr. 
Hårfarve; Føtex; 60 kr.
Hvide gummisko med blomster; Føtex; 80 kr.
Dirty dancing; Føtex; 10 kr.