lørdag den 4. juni 2011

Perfekt.

Lækkert lækkert vejr! Uhmmm.. Man kan ikke andet end at nyde det. Sidde ude med ipod'en, mobilen, en bog, computeren og lækker karamel-is. 
Lige vejr til at grille i aften! (Som om at mor eller jeg kan finde ud af det)! -.-'
Meeen, hvad faen - det vil forhåbentlig ikke sidste sommervejrs-dag??

(Billedet er fra i torsdags af, hvor jeg havde min aller første tur på motorcykel nogensinde! og min skønne far)

- Nu til noget andet. Jeg har tænkt over noget i længere tid;
Hvornår er man perfekt?
Er det når man har det rigtige tøj, den rigtige udstråling, de rigtige venner, penge nok, den rigtige krop?
Er man først perfekt når man lærer at leve med sig selv. Både de gode og dårlige sider.
Jeg tror at vi lever i en verden hvor de fleste stiler efter 'perfekthed' (hvis det er et ord)
Eller måske i en verden der stiler efter at være 'det bedste'. 

God sommerdag til jer alle!
(p.s hvis i har lyst må i gerne sende min blog videre til andre læsere/venner). Spread the message!