søndag den 14. august 2011

im going home.

Efter et par dages overvejelse har jeg valgt at tage hjem et smut. Omkring et døgns tid.
Det har været en ret stor beslutning, da jeg selv kommer til at stå med en del af ansvaret for maden.
Men hvorfor skulle jeg ikke kunne?
Hvorfor skal jeg have nogle til at sidde og kigge mig i nakken, for at få nok at spise?
Det skal være løgn skal det.
Jeg vil.
Jeg kan.
Jeg skal.
Mad, mad, mad.. All the day long.
Det bliver godt at komme hjem til det man kender.
Håber på at få set lidt til mine veninder. 
Så, lad dagene begyndende! 

Stort knus til jer faste læsere, og kommende faste læsere:)!



2 kommentarer:

Hanneriis' sagde ...

Super fed blog! Er blevet fast læser(:

Kig forbi:
justasusual.blogspot.com

Michelle sagde ...

Held og lykke!
Det skal nok gå!