lørdag den 27. august 2011

who i used be?

Så mange billeder.
Så mange minder.
Så mange smil.
Så mange oplevelser.
Så meget glæde.

Så mange tårer.
Så mange skænderier.
Så mange svigt.
Så meget sorg.

Alle de ting der er sket, har gjort mig til den jeg er i dag. 
Men hvem er jeg i dag?

Jeg har det som om at jeg bare er her,
jeg lever ikke. 

Jeg kan ikke finde ud af at være rask.
Jeg kan ikke finde ud af være syg.
Jeg kan ikke finde ud af at være barn.
Jeg kan ikke finde ud af at være teenager.
Jeg kan ikke finde ud af at være voksen.
Jeg kan ikke finde ud af mig selv.
Jeg kan ikke finde ud af andre.
Jeg kan ikke finde ud af virkeligheden.
Jeg kan ikke finde ud af fantasien.

Jeg har det som om at jeg bare er her,
jeg lever ikke.

Dagen i morgen, dagen i dag, og dagen igår - kampe der skulle kæmpes. 
Hvorfor? 


Ingen kommentarer: