søndag den 1. januar 2012

A new year.

Jeg har et nytårsfortsæt:
Jeg vil lære mig selv at kende.

Egentlig et mærkeligt 'subject' - for burde man ikke kende sig selv nogenlunde når man er 17 år?
Men det gør jeg bare ikke.

Jeg ved ikke hvem jeg er uden det her 'ekstra'.
Jeg troede jo at det var mig. 
Men jeg skal starten fra bunden af - næsten.
Det jeg kender ved mig selv, er små dele som nu skal sættes sammen. 

Jeg vil gerne være hel igen, og føle mig som et menneske jeg kan elske.
En, som jeg kan værdsætte og acceptere.

Hvem er jeg?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har stor respekt for dit nytårsfortsæt!
Man kan i perioder i sit liv føle at man glemmer sig selv - sine værdier og sin identitet, og jeg synes det er flot at du ønsker at udforske din egen identitet! Det er vigtigt at huske sig selv på trods af egne og andres forventninger.

Held og lykke fra Rikke

heidi sagde ...

Tak for din søde kommentar!
Er så glad for at du roser mit nytårsfortsæt.
Jeg håber du følger med bloggen, så du kan se om jeg kommer videre eller jeg går i stå!
Knus:).