torsdag den 26. januar 2012

A smart way to think.

Jeg ved ikke længere hvad der er rigtigt og forkert.
Alle mine tanker, vaner og levemåder bliver taget op og revideret.
Mine følelser og tanker er sande - men alligevel løgne?
Jeg forstår det ikke.

Jeg orker nærmest ikke at kæmpe imod længere.
Lige nu er jeg på ekstremt dybt vand.
Ingen redningsvest, ingen skibe, ingenting.

Jeg savner kontrollen.
Jeg savner adrenalin-suset.
Jeg savner magten.
Jeg savner det 'rigtige'.

''Ud af kroppen | Hvis vi mennesker ikke kan holde ud at være i vores krop, kan vi flytte al opmærksomhed op i hovedet og leve i en fantasiverden. Her har man ingen jordiske behov og mærker ikke den forstyrrende krop. Målet for et menneske med en spiseforstyrrelse er at eliminere kroppens følelser ved ikke at tilføre næring.''

Hold kæft jeg er træt.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Har du spiseforstyrrelse? Siden du skriver om det sidste i "ud af kroppen"...
ellers er det en rigtig fin blog :)