fredag den 21. september 2012

Lonelyness.

Anoreksi er en ensom sygdom.

Altså, man udelukker alle andre, enhver form for omsorg og kærlighed. 
Man er mistroisk og paranoid. 

Man lukker andre ude, hvis de fortæller en noget andet end det man selv mener/forestiller sig.
De siger de fortæller sandheden - det eneste jeg hører, er løgne. 

Jeg holder andre ude, så jeg har styr på det.
For tænk hvis de ser mit inderst jeg, de ser mine fejl, mangler og tossesider. 
De kunne jo dømme mig, (hvilket er helt normalt)

Jeg holder andre ude, for jeg vil ikke miste.
Jeg vil ikke holde af og se det forsvinde igen.
Det kunne jo være min skyld at det forsvandt?


Jeg er bange og mistroisk lige nu, og har været det siden tirsdag.
Dumme vægt.
Du har så meget magt over mig. 
Jeg føler mig tyk, forkert og doven.
Jeg føler mig utilstrækkelig, klam og som en vanskabning.
En der ikke kan tage sig sammen!

Jeg har ondt indeni, jeg vil ikke føle mig som en fejl. 

Ingen kommentarer: