onsdag den 19. juni 2013

sick.


Frustration over at være syg!
På gode dage rammer frustrationen; Hvorfor fanden er jeg syg?
Sådanne tanker strejfer mig mere og mere.
Jeg føler mig meget magtesløs i det, selvom jeg fornuftigt set godt kan ændre det.
Men!
Så bliver jeg ramt af influenza og forkølelse.
Der føler jeg mig endnu mere magtesløs.
For der kan jeg ikke have kontrol over hvornår jeg har det godt eller skidt.
Der kan anoreksien og depressionen rigtigt køre mig rundt.
For i sådan en situation, er man jo nødt til at lytte til sin krop og det den skriger efter;
Nemlig te, hvile og ro. 
Men når anno spiller mig et puds skriger den bare at det er depression og dovenskab der gør mig tyk og klam.. 
Det er svært at mærke forskel på sygdom-fysisk og sygdom-psykisk. 
For er min krop virkelig træt og udkørt?
Eller er det ren indbildning? 

Er min krop ramt af virus eller er det en anledning for depressionen at kvase mig`?


Snot, træthed, hosten, hals-pine og svedeture?
Hvad er det min krop siger til mig? 

Ingen kommentarer: