fredag den 28. juni 2013

Time for change.

Det betyder ikke det er let. 
Det gør ondt at tænke på at min krop ikke kan bruges som redskab fra at flygte fra mig selv og livet.
Anno vil gerne vinde, så nu skal jeg have Heidi på banen.
Mål og ønsker.


Be willing to take risks. If you don’t take a risk then nothing’s going to change – and you’ll be stuck in a rut going nowhere in life.

Kan mærke den indre uro, bare jeg tænker på alle disse ting. 
Både den gode og den dårlige.
Jeg bliver rigtigt bange..
Får en smule kvalme.. 
Føler det hele er så stort og det går så hurtigt.

Men SMÅ FUCKING skridt Heidi.
Det er virkelig det der skal til.
Små mål og små kampe.
Det giver en enorm kamp i sidste ende uden jeg vil føle det så tydeligt.


Ingen pres – det skal være mere lyst.
For jo mere lyst, jo tættere vil jeg komme i den positive retning.

Ingen kommentarer: