søndag den 19. januar 2014

hangover part 200..

Anoretiske tømmermænd.
Lyder mystisk - lyder ulogisk for en der måske læser det.

Efter at jeg er begyndt at danse Zumba 1 time om torsdagen, så kan jeg mærke de anoretiske tømmermænd. Efter træning og dagene efter.. 
Som om at dansen får mig i kontakt med min krop.
Som om at den krop jeg hele tiden prøver at fjerne fokus fra - Ja, pludselig er FOKUS!
Og det er hårdt.
Det er hårdt at vide at man har det meget bedre i sit hoved efter at vægten er højere og mere stabil, men at kroppen stadig er et kæmpe arbejdspunkt for mig.

Jeg føler afskyen fra min krop, hadet over jeg ikke løb tre marathon samtidig, skyldfølelsen over ikke at kæmpe nok.
Hmmmmmm ,,,,, hvor kommer det fra?
Måske.... fordi jeg har haft svært ved at brokke mig i mange år, fordi at vreden bliver vendt indad fremfor at fortælle jeg bleb såret/vred/frustreret. 

To timers zumba-event - LYKKEDES!!!
Nu skal jeg bare lige lære at deale med angst, vrede  og anoreksi....

God søndag alle sammen.

2 kommentarer:

Inainaa sagde ...

Knus til dig <3 jeg tror på dig <3

LotteBotte sagde ...

Hejsa. Faldt lige over din blog. Synes simpelthen du ramte mig lige på kornet, da du beskrev anorektiske tømmermænd. Det er virkelig en præcis beskrivelse af, hvordan man kan have det, efter at have brugt sin krop, som man hårdnakket insisterer på at adskille sig fra. Godt sagt!
Knus