søndag den 5. januar 2014

Welcome 2014..

Jeg vil gerne se på 2014, som et år fyldt med muligheder.

Der er så mange døreåbne, nu er jeg begyndt at kunne drage nytte af de mange tidligere kampe.
De dukker stadig op, men de er lidt mindre end før. 


Jeg ser frem til et nyt år, men samtidig er jeg da også ekstremt bange!
Der er nogle store belutninger som skal tages, mål der skal arbejdes på og nye udfordringer både mht. mad, krop, skole, familie, venner, fritid....


Jeg håber at mht. krop at jeg kan fokusere på at, igen blive stærk.
At føle mig stærk i mine egen krop.
Ikke noget med tynde idealer, super veltrænede kroppe. 

Jeg kan simpelthen ikke tåle det.
Jeg bliver syg af det. 


Jeg vil lære at gå i split! Det har intet med mad, vægt eller motion at gøre..

Og så kunne et langsigtet mål være, at blive zumbainstruktør og få mit eget zumbahold..
Who knows!
Dette års to-do liste er enormt lang...
Jeg skal passe på det ikke tager overhånd, for netop de der grænser? De er ikke helt fasttømret i mig endnu.

Ingen kommentarer: