onsdag den 26. februar 2014

ME in feb 14

Hvis jeg skal beskrive min tilstand med et ord; Stillestående.
Jeg føler ikke at jeg rykker mig,og samtidig danser jeg rundt om mig selv. 
Jeg er helt rundtosset, for intet stopper mig rigtigt. 

Det er hårdt at gå rundt i en spiral som hverken er nedadgående, eller opadgående.
Håber der kommet et breaking point i den positive retning snart! 
Ellers tror jeg at jeg bliver vanvittig!

Jeg skriver meget i timerne i skolen, for tankestrømmen er alt for overvældende.
Jeg har et stort issue med min krop, fordi det er svært at acceptere at alle disse skridt er en procs og ikke bare et hop jeg kan tage, og så lande på en sikker platform. 

Der er så mange drømme og så mange håb - men så lidt jeg føler jeg kan gøre i nuet for at opnå dem. 
Æv.
Hvordan får jeg fokus på et rart NU?

Ingen kommentarer: