mandag den 10. marts 2014

Eye opender.


Erkendelse: Jeg har mistet så mange personer og så meget energi pga. denne sygdom. Anoreksi.
Accept: Av.. Av forhelved. Jeg tror endnu ikke jeg har accepteret det.. Men jeg kan se det for mig nu.

Jeg har også fået rigtigt meget - og der er meget mere endnu jeg skal have.
Lige nu sidder jeg i saksen igen: tyk, forkert, doven, klam.
Må ikke spise. SKAL træne. 

Det er så svært når ens logik og hjerne ikke arbejder sammen.
Når man ved virkeligheden muligvis kan være anderledes end hvad ens indre stemem siger.

På trods af at flere og flere evner til et 'normalt' liv kommer - i form af sociale arrangementer, overskud, lyst og energi - så er det ikke godt nok.
På papiret er det godt nok. Mine behandlere siger det er godt nok.
Men min anoreksi fortæller mig det stik modsatte. Jeg er svag, dum forkert. Anderledes! UDUELIG!



Ingen kommentarer: