fredag den 14. marts 2014

No thank you.

''Nej tak til alle krav i verden-dag!'' 

Ingen skole, ingen fitness, ingen rengøring.
Massage, mad, krammere og søvn.


Jeg har svært ved at 'tillade' mig selv disse behov.
De gør mig jo svag!
Men er det ikke stærkt at være svag?
Min krop fryser/sveder, ondt i halsen, hovedpine og svimmel.
Det er jo ikke i morgen eller på mandag jeg skal lytte til den - det er i dag.


Den fortæller mig noget. 
Kunne ikke sove i nat pga. sult.

Måtte op kl. 02.30 og få 'morgenmad'.
Denne 'morgenmad' betød ikke at jeg var mæt kl 8.00 da jeg oprindeligt skulle have morgenmad.
Nej to gange morgenmad...
Min krop CRAVEDE det.
Det virkede så skamfuldt. 
Før bliver kontrollen af?
Er jeg ved at gå i den anden grøft?
Er det fysisk eller psykisk sult?
Dont know..
Den uge har faktisk budt på man udfordringer, som har givet stof til eftertanke og erfaringer. 

Lige nu ville jeg gerne have et facit.
En værktøjskasse til HEIDI. 

Ingen kommentarer: