lørdag den 8. marts 2014

This saturday.

Slikabstinser?
Overspisningstanker? 
Det er fordi det er forbudt lige nu.
Utrolig hvad ordet ' træning ' kan sætte igang i mig. 

Jeg bliver enormt presset af det.
Jeg vil være perfekt her og nu! 

Det er svært ikke at sammenligne..

Sammenligne med andre...
Med andre der også kæmper mod anoreksi.

Fordi det er samme diagnose...

Og sygdom.. Hader ordet; DOM. 
Det er jo muligvis 'kun' en periode.. 
Det behøver ikke altid være sådan..



Jeg har lyst til at være tyranisk mod anoreksien.
JEG VIL HAVE SLIK!!! Også selvom jeg spiser 'rigtigt' mad.
JEG VIL HAVE SLIK!!


Hej Heidi 6 år.
Jeg vil være uansvarlig og lægge anoreksiens krav fra mig..
Måske er det at presse angsten??

Og jeg ender nok i overspringsspisninger og for meget slik... 
Det er jo ikke anoretisk?
Jeg lever jo ikke op til det crap så....
Jeg lever jo ikke op til anoreksien..
Jeg lever jo ikke op til Heidi ...... 


For satan...
Bundærlig....

JEG VIL KUNNE SPISE SLIK OG DYRKE MOTION SOM ALLE ANDRE - på den NORMALE måde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og jeg vil gerne kunne give min krop det den har brug for...

Ingen kommentarer: