mandag den 30. juni 2014

Yes! Jeg kunne igen hakke mig selv i hovedet! - Hvorfor? Fordi at jeg fik 7 i skriftelig dansk.
Og ja - jeg er vildt flov over det. Hvor blev mit 10-tal af?
Siden jeg har fået det vide har jeg været sur og tosset på mig selv.
Når jeg nu ikke længere vil definere mit værd ud fra vægten - så fandt jeg ubevidst en ny måler: MINE KARAKTER!
På trods af mine to 10-taller (hvilket jeg også surmuler lidt over) har det været en pine af få 7.

MEN MEN MEN! Jeg vil ikke definere mig selv ud fra den, bare fordi den kan måles.
Hvis jeg kigger et år tilbage, kan jeg se så mange forandringer som ikke kan kaldes 'målbare'.
Der er sket så mange fremskridt i min kamp mod anoreksien og kampen for mit liv.

OP I RØVEN MED MIT 7-tal!

2 kommentarer:

Jeanette Krohn Henriksen sagde ...

Jeg synes du er meget hård ved dig selv.. 7 er altså rigtig godt gået. Du må ikke være så hård ved dig selv. Det vigtige er jo faktisk at du har det godt ikke om du fik 7 eller 10.

Knus <3

heidi sagde ...

Ja du har ret <3 gamle dumme selv-destruktive-tanke<3