tirsdag den 23. april 2013

constantly



Den konstante jagt på anerkendelse, komplimenter og bekræftigelse.
Jeg HADER komplimenter - samtidig med at jeg gerne vil have dem.
Jeg er bange for at de ikke passer - eller at jeg nu skal leve op til de komplimenter!
Eks. Du er dygtig til at få styr på ting - Det bliver så lavet om til at jeg skal have styr på ALTING!
ALTID! HVER DAG!..
Eks. Du ser glad ud i dag - Det bliver så lavet om til at jeg SKAL være glad resten af dagen, og helst også de 364 dage i året.. 
Jeg søger konstant bekræftigelse i form af; Du ER god nok, Du GØR det godt nok, Jeg HAR set dig, Jeg HOLDER af dig. 
Måske fordi jeg er så dårlig til at gøre det ved mig selv..
Men det er forbudt. 
Det er jo naivt at tro på at jeg ER god nok, GØR tingene godt nok, at de HAR set mig.


Jeg har ikke fortjent det.. 
Selvdistruktive tanker.. 
Pust ind, pust ud.

Ingen kommentarer: