onsdag den 24. april 2013

Someday.. Somehow.

- Okay.. 5 skoledage gennemført! Sejjt!

Ja det er det altså for mig.. 
Jeg troede ikke jeg ville klare dem alle så hurtigt. 
But I did!


- Men, nu kommer skyldfølelsen og den dårlige samvittighed over alle de andre ting jeg 'burde' gøre. Jeg burde også lige have løbet hver dag + fået træner kettlebells + fixet vasketøj + været social med veninder og kæresten. Og nå ja - så skal jeg holde fødselsdag i weekenden:
Der burde jeg lige komme ud og løbe så jeg kan få fjernet noget af fedtet...


BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.....
Et bræk af anoreksi-tanker og de har nemt ved at få overtaget lige nu.
For lige nu er jeg sårbar. 
Jeg føler mig klam og tyk.
Jeg føler mig beskidt. 
Jeg føler mig dum.
Jeg føler mig fyldt af selvhad over alle de ting jeg ikke får gjort.
Jeg ved at det var en god idé at jeg tænkte på alle de ting jeg rent faktisk HAR gjort, men når anoreksien og depressionen tager over, så bliver det så små ting at det bestem ALDRIG bliver godt nok.


Hvad er realistisk og hvad er godt nok?
Hvad er 'bare' tanker?

1 kommentar:

Camilla sagde ...

5 hele skoledage, er meget når man føler sig, som du har det 5 dage er en sejr, specielt i træk! Vær stolt!

Kunne selv gennemføre en hel uge i sidste uge, og er nu brudt ned igen, men den uge er en sejr, og det er med til at holde en oppe..

Du er sej!