tirsdag den 9. september 2014

a body

En kvindekrop.
En kvindekrop.
Ikke tyk, en kvindekrop.
Ikke forkert, en kvindekrop.
Ikke ulækkert, men smukt, en kvindekrop.
Ikke usundt, men sundt, en kvindekrop.

Det er så svært at nå en vægt hvor kroppen regulerer sig selv.
Hvor brysterne kommer, hvor numsen hopper og lårene ryster.
En krop hvor man ser ældre ud, flere former og er stærkere.
En krop der kan føde børn og alt det inden. 

Når man bliver syg af anoreksi, stopper kroppens udvikling.
Denne udvikling som måske er 6 år undervejs.
Fra barn til voksen.
Fra pige til kvinde.

Denne udvikling har for mig, 'kun' varet 1,5 år.
Det er sgu da klart mit hoved ikke altid er helt med!
Jeg prøver virkelig at holde hovedet koldt, jeg prøver virkelig at snakke om mine følelser.
En kvindekrop.

Jeg er usikker på mig selv.
Som når man tager sit første par stiletter på.
Jeg vakler.
Det er først nu jeg skal lære at gå.





Ingen kommentarer: