torsdag den 25. september 2014

Det er helt og aldeles latterligt hårdt og brutalt at føle sig som en fiasko i sit eget liv. 
Altså, det er jo egentlig ikke fordi mit liv er noget lort.
Det er heller ikke fordi jeg ikke laver nogle ting.
Det er heller ikke fordi jeg ikke trodser anoreksien.
Det er heller ikke fordi jeg ingen venner eller kæreste har.
Men følelsen af at hele tiden skulle være et andet sted, gøre noget andet eller være en anden, - den er der hele tiden.

Følelsen af at ikke nå nok i løbet af en dag.
Følelsen af at jeg ikke kan styre vægten mere, ene og alene fordi jeg vil være rask nu!

Jeg vil ikke sulte mig selv mere. 
Jeg vil ikke tilbage i et mad-kaos.


Jeg håber virkelig at min vægt bliver stabil.
Jeg håber virkelig jeg finder noget jeg kan brænde for.

Noget der kan skubbe mig ud af anoreksien..
Jeg har lyst til at rejse væk.

Se noget andet, gøre noget andet, være en anden.
Men jeg er jo mig, uanset hvor på jorden jeg er. 
Det er svært at acceptere og får enorm trang til at skulle handle på det.
At skulle kæmpe for mit liv.
At skulle kæmpe til retten for at have det godt, selv om jeg vejer mere end jeg nogensinde har gjort.
At skulle have tillid til at min vægt stabiliserer sig.
At skulle acceptere det faktum at hvis jeg vil være rask, så skal min vægt forblive heroppe.

Jeg har det jo meget bedre end for 2 år siden.
Men jeg har stadig mange veje jeg skal krydse. 

Ingen kommentarer: