tirsdag den 2. september 2014

Nogle gange, er jeg så pisse hamrende træt af at ingen kan give mig et facit på det rigtige liv.
Det tætteste jeg kommer er religion. (Islam, Kristendom osv.)
Jeg vil have det rigtige forhold.
Jeg vil have den rigtige uddannelse.
Jeg vil have den rigtige mad.
Jeg vil have den rigtige vægt.
Jeg vil have den rigtige familie.
Jeg vil have de rigtige handlemønstre.

Hvor mange kan et 'normalt' menneske sætte flueben ved?
Altså, kan du alt det 'rigtige'? 

Hvad fanden er det RIGTIGE overhovedet?
Jeg er RIGTIGT FORVIRRET.

1 kommentar:

Mia sagde ...

ÆV, hvor kan jeg føle din frustration, for jeg har det på nøjagtig samme måde - det er ULIDELIGT! Hvorfor er der ikke bare nogle, der kan give mig en facitliste? Det var jo meget nemmere at spise, his der helt firkantet stod, hvad det var, der skulle spises til det enkelte måltid, men SELV at skulle vurdere det, nej tak...