mandag den 16. juli 2012

daydreamer..

Jeg drømmer hver dag om at ændre mig.
Gøre noget andet.
Altså virkelig gøre noget andet end det jeg plejer!
Men det er som om at det ikke virkelig rykker i mig.
Men tankerne om alle de ting jeg går glip af, driver mig til vanvid.
Det gør ondt at tænke på alle de oplevelser, minder og hyggestunder jeg går glip.
Men jeg er bare endnu ikke klar til at sige ja, til hug som livet også giver.
Sorger, smerter og pinsler.
Men hvorfor ikke?

Er det ikke meningen at livet skal være okay, på godt og ondt?
At man gerne vil tage kampe, fordi man ved at når sejren er vundet, så 
lysner det hele igen.

Jeg savner det at hygge med pigerne, drikke lidt sprut, spise god mad, danse, se film, lægge tæt med en kæreste, komme op i skolen, tjene lidt lommepenge og alt det andet som livet byder på. 

Og nu? Der forbyder jeg jo mig selv alle de ting, af årsager som;
Jeg er tyk.
Jeg har ikke fortjent det.
Jeg er grim.
Jeg gør det hele forkert.
Osvosv ... 

Og så er jeg bange.
Hvad tænker de om mig?
Gør jeg noget godt/skidt?
Sker der noget hvis jeg ikke gør som jeg plejer? 

GIV MIG MIT LIV TILBAGE ..
Jeg vil livet, og alt det, det indebærer - bare giv mig det nu tak ..

Ingen kommentarer: