lørdag den 21. juli 2012

the pierces dont fit anymore.

Det er ikke rigtigt for mig at tabe mig mere.
Det er ikke rigtigt for mig at tabe på endnu.
Det er ikke rigtigt at tælle mere.
Det er ikke rigtigt at stoppe endnu.
Det er ikke rigtigt at være så alene mere.
Det er ikke rigtigt at være så social endnu.
Det er ikke rigtigt at være bange mere.
Det er ikke rigtigt at slippe angsten endnu.

Der er ikke noget der virker rigtigt, rigtigt mere.
Alt hvad jeg gør, enten den ene eller den anden vej er forkert.
Så hvilken vej fortsætter jeg ned af?
Den som alle siger der er den rigtige, eller den som jeg så inderligt stadig tror på er rigtig? 

Hvad er mine ønsker og håb for fremtiden? 
Det som mange ønsker; tryghed, kærlighed, ro, ærlighed, glæde og drømme.



Blandt vanvittige må man selv være gal.

Ingen kommentarer: