lørdag den 28. juli 2012

Deep inside.

Jeg kan virkelig når jeg vil det.
Altså når jeg virkelig vil det.
Det har jeg bevist overfor mig selv de sidste par dage.
Jeg har ikke overlevet.
Jeg har LEVET.
Jeg har været et svin overfor min krop, men lang tid siden at den indre energi har været så god.
Og så på fire timers søvn! 
Der findes virkelig nogle fantastiske menneske ude i denne verden.
Om jeg tør stole på den kendsgerning jeg er kommet til lige, aner jeg ikke. 
Men jeg ønsker at tro på det.
Selvom at jeg bliver usikker, så kan jeg ikke gøre andet end at prøve.
Jeg har efterhånden intet at miste. 

Jeg har spist, drukket, dovnet og nydt.
Nu må vi se om jeg er lige så glad når vejningsdagen kommer.
Men hey, hvis den svinger, så har det måske været det værd!

Sommer, veninder og åndedræt <3

Ingen kommentarer: