mandag den 2. juli 2012

pain.

Det brænder i mig.
Har det som om jeg skal eksplodere. 
Det hele skyller ind over mig.
Vreden, angsten, kedafdet-heden, tvivlen.
Jeg kan slet ikke se mig ud over det her.
Jeg kan ikke være positiv.
Det hele kører rundt i en dum spiral.
Jeg vil bare væk.
Jeg føler mig kvalt i alt det her pis.

Jeg klarer ikke det her, hvis jeg ikke snart finder lidt ro og glæde igen.
Jeg er så tæt på at give op.
Tage tilbage til at det kendte og trygge.

Bare for en stund.
For at finde lidt ro, 
Finde lidt forståelse.
For at mærke tilfredsheden. 
Jeg hader jer lige nu.
Jeg elsker jer lige nu. 


JEG ER SÅ FUCKING VRED!!!!!!!!!!!!
FUCKING PISSE LORTE PIS.

Burn in hell............. 

Hjælp mig. 

1 kommentar:

Unknown sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.