søndag den 19. august 2012

Another day.

To gode dage,
Nu kommer den dårlige.
Ikke fordi jeg venter på den, men den kan mærkes helt igennem i min krop og i mit sind. 
Jeg er irritabel, jeg er angst og jeg er helt udkørt.

Hvordan kom alt dette ind i mit sind? 
Hvorfor er hele min krop gennemboret af det?

Jeg følger skyld og had.
Skyld over at jeg rent faktisk har haft det godt, had over at det har været rart og at jeg ikke må have godt.
Had over at der er noget der fylder så meget i mig at jeg ikke kan fungere normalt. 
Det er jo uhyggeligt. 

Jeg føler at det er mig.
Samtidig med at jeg føler at det er noget som bare pludselig overtager mig.
Jeg føler at jeg ser klart når mine tanker bliver negative, fordømmende og hadske. 

Jeg savner roen nu, hvordan får jeg den? 
JEG VIL HAVE DET GODT.


1 kommentar:

Inainaa sagde ...

Måske er dine kræfter blevet opbrugt.... Måske kommer roen først tilbage, når de overskud vender <3

Op og ned går det.. Men en smagsprøve på det der venter, vil man helst gerne bevarer... :-/

(Måske jeg er helt forkert på den.. Det var bare min tanke...)

Knus <3