lørdag den 25. august 2012

Responsibility.

Mit ansvar i dette her.
Det er op til mig at virkelig ændre det.
I vil stå på sidelinjen og støtte mig.
Jeg bliver så sur når i så siger i vil overtage ansvaret.
Det kan i jo ikke!
Jeg er ved at brække mig over hvor ih og åh så dygtige i er.
Jeg trænger til noget luft, jeg er ved at blive kvalt!
I siger det er fordi i skal sætte grænser, jeg siger i smadrer mig.
Det er da klart at man ikke kan fungere normalt når i hele tiden skal presse en!
Giv mig dog noget ro.

Det er jo i bund og grund mit ansvar hele lortet!
I kan ikke hjælpe mig, hvis i presser mig sådan!
Jeg er vred.
Jeg kan ikke lide tanken om at skulle tage på, og det er det eneste jeg ikke vil.
Lad mig nu komme med i tankerne inden det begynder at gå så hurtigt!
Fuck jer.
Måske er jeg bare ikke klar? 
Måske jeg skal tage hjem, tabe mig og blive indlagt.
Presse mig selv helt derud hvor jeg ikke bunder mere, for at blive træt af det hele.
Så jeg kan se hvad jeg smadrer hvis jeg ikke siger ja til behandling.
Lad mig komme helt derud hvor det hele gør ondt!
Hvor skrigene fylder alt, hvor smerten gennemborer mig.
For at jeg så kan komme krybende tilbage og be' om hjælp. 
Når jeg har gjort mig fortjent til den igen. 

Ingen kommentarer: