fredag den 3. maj 2013

impulsive.

Bum.. 
Så er det snart tid til at tage en afbudsrejse til Tyrkiet.
Kun min mor og jeg.
Købt og betalt - kan ikke få pengene retur.
Så jeg SKAL afsted.
Jeg er skide nervøs? 
Hvorfor er jeg så dum...
Ej vil jo mega gerne..
Det er en af mine drømme at komme ud og rejse - det er bare fucking svært at efterlade alt det trygge.
Svært at forlade hjemme i en hel uge.
Men det SKAL gå. SKAL SKAL SKAL!
Jeg føler mig ekstremt fyldt lige pt. 
Dagene går så hurtigt. 
Jeg kan nærmest ikke følge med... 
Mange tanker om livet, jorden, død, min familie, min eksistens, forhold, skole. 
Det hele i en stor pærevælling. 

Kunne godt bruge en masse små kasser til at proppe det hele i . 
Men det er jo ikke muligt.. 
Har lidt lyst til at skrige.


Måske det var en mulighed?
Gå ned til vandet og stå mod vinden - skrige dybt?
Måske - måske ikke..

Ingen kommentarer: