lørdag den 4. maj 2013

vulnerable.

De der sårbare øjeblikke.
Hvor man giver sig hen i en andens øjne.

Hvor man viser sit sande jeg. 
Hvor man enten falder eller flyver.



Har jeg virkelig fortjent alt det gode der sker?
Ferier, kæreste, svigerfamilie, venner, skole?



Jeg hader min tykke krop.. 
At den skal i badedragt eller bikini snart.
Det bliver forfærdelig pinligt.
Æææv..
Eneste grund til at jeg ikke vil på ferie - skræmmende......
Jeg vil flygte fra hadet og råbene - men uanset hvor jeg tager hen, så er de i mig. 



I wanna scream. 
I wanna shout.
I wanan run to the words dry out. 



Miss 'me' for some years ago.
Please, Heidi 12 years - come!
I was easier and not that complicated. 

Flaws..
all of my flaws, all of your flaws.. 

Vil gerne lige anbefale alle med kropskomplekser at besøge denne blogger; 
http://www.excusezmyfrench.dk/2013/04/inspiration-nu-project.html
Smukt - enkelt - sandt.
Kvinder i alle former.

En dag vil jeg gerne være lige så stolt af min krop.
En dag..
Men ikke i dag..

Ingen kommentarer: