mandag den 12. august 2013

back to reality,


Sommerferien slutter på torsdag for mit vedkommende. 
Det har været en begivenshedsrig sommerferie i år.
Jeg har nået en hel del mål. 
Der er sket mange forandringer siden sidste år.
Jeg har rent faktisk NYDT mere.
^Desværre er jeg stadig flov og skammer mig over at jeg Nyder - og indrømmer det!


Der er en del af mig som stadig vil skamme sig - som straffer mig.
Den er der.
Virkelig. 
Nogle dage mere end andre.
Men mere og mere fylder mine håb og drømme for fremtiden.
For et bedre liv.


Der har været mange opture og nedture.
Jeg tror det er nemmest at komme igennem hvis jeg ACCEPTERER at mit liv går lidt som en rustjebane.
Så kæmper jeg ikke imod - men sammen med.



Har haft nogle enormt klare drømme da jeg var på Kreta.
Jeg dræbte en pige - lyshåret og blå øjne. Ren onskab blandet med et sødt ansigt med en spinkel krop.
Hun fortalte ærligt at hvis jeg ikke dræbte hende - ville hun dræbe mig.

Senere på ugen dukkede hun op igen. 

Hun jagtede mig alle steder - til sidst satte hun ild til sig selv og det værelse vi var i.

Hvad mon det betyder?
Det sidder fast og dagene efter var jeg fuldstændigt udmattet. 



Tak for denne ferie - jeg har levet mere end jeg har gjort længe.


1 kommentar:

Krokodullen sagde ...

Det er så SEJT, at du kæmper imod og nyder - på trods af skammen over at gøre det! Det er fedt! <3

Med hensyn til din drøm, så tænker jeg lidt, at det giver mening i forhold til alt det andet, du har skrevet. Det er selvfølgelig bare min tolkning, men jeg tænker, at du har indset, at du må kæmpe imod din sygdom - den lille pige - inden, den/hun dræber dig. Du må dræbe hende, før hun dræber dig. Giver det mening for dig mon?

Knus og tanker <3