lørdag den 24. august 2013

wrong.


Forbudte følelser.
Vrede, frustration, svigt og 'selviske' tanker. 


Små ting driller.
Kæmpe ting driller.


Har virkelig fået åbnet mine øjne op for nogle af mine skyggesider.
Altså det at tænke på sig er jo i og for sig ikke en skyggeside - det føles bare sådan.



Jeg har været forvirret og frustreret over mange ting i denne uge.
Mit overskud har været så lavt, at når jeg først gik ned - så gik jeg ned.
Jeg har også haft min op,op,op ..
Men det nedadgående har styret mig meget.


Jeg har prøvet at holde sammen på mig selv, hvilket også har lykkes flere gange.
Men samtidig gør det ondt at jeg skal 'holde sammen på mig selv'. 
Nogle af tingene var for min skyld; Skole, kæreste, familie.
Mens andre ting har været andres, som jeg så har taget på mine skuldre.
Set før, sket før. Sådan er jeg også.


1 kommentar:

Bettina sagde ...

Du kæmper; det er godt :-)

Der er ingen forkerte følelser. Du føler det - ergo er det rigtigt og ikke mindst okay. Jeg ved godt, der er følelser der er ubehagelige at føle, og det er hårdt. Men det er ikke forkert. Og over tid tror jeg, du vænner dig til de svære følelser også. Du er jo en pige, der består af mange ting og mange følelser. Livet er hårdt, når man rutsjer op og ned.
Du skal ikke påtage dig alle andres problemer. Du bruger i forvejen så mange kræfter på at holde sammen på dig selv. Det er sgu nærmest et fuldtidsarbejde - og det oven i studier og andet.

Du er en gæv pige med mange talenter. Du skal nok klare det :-)