søndag den 18. august 2013

the victim.

Bum.
Alkohol og gamle sorger, var da vist lige noget af en stærk cocktail.


Jeg så nogle af de mennesker der gjorde mit selvværd mindre, da jeg varn barn.
De pillede mig ned.
Gjorde at jeg aldrig følte mig god nok.
Hierkiet, de populære og de upopulære.
Jeg var en upopolær.
Jeg var tyk, havde skæve tænder , små bryster og alt i alt bare ikke værd at holde af.



Egentlig troede jeg at jeg var 'vokset fra det'. 
Men pludselig ramte det mig; JEG BLIVER ALDRIG GOD NOK.

aldrig. aldrig. aldrig. 


En enorm sorg vældede frem - og det gik ud over en af mine kære.
Jeg tudede, beklagede mig, satte mig, gemte mig, blev trist.


hvorfor .
en enorm skam er i mig.


2 kommentarer:

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Du er god nok søde. Ingen mennesker kan være betjent med så onde ord, i hvertfald slet ikke dig søde.
Husk på det.

Krokodullen sagde ...

Årh, ved du hvad? Det er sket for mig SÅ mange gange! Jeg ved, hvor skamfuldt det føles at sidde til en fest og tudbrøle i et hjørne. Det er okay! Du har ikke gjort det med vilje. Det er, hvad der sker. Du er god nok, faktisk er du fantastisk, præcis som du er!

<3