torsdag den 1. august 2013

true happiness..


jeg har en klump i min hals.
det er svært at synke.

Den ligner miskendeligt min 'stress-klump'.

Men samtidig lægger anoreksien og luer.
Jeg skal ikke kigge mig i spejlene i dag.
Det gør ondt, og jeg mister lysten til maden.


Jeg er udmattet.
Prøver at presse mig selv, mere end der er klogt.
Har svært ved at lytte til min krop og min grænser.


Og anoreksien vil straffe mig inden vi tager på ferie.
Den råber og skriger af mig.
På disse VED jeg det er vigtigt at sige det. 
Det er svært..
Men, udmattethed og anoreksi - det er den dårligste cocktail for mig.

Jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg havde det godt. 
Jeg har det skidt.

Fordi anoreksien er efter mig.
LORTE SYGDOM.

Det bliver lettere og lettere at se med tiden,
men den endnu svær at deale med og kæmpe imod. 

Ingen kommentarer: